dinsdag 18 maart 2014

Hoeveel avocado's kan een mens hebben?

Vanochtend: m'n moeder belt om 7 uur (!!) met een grafstem - ik schrik me helemaal te pletter, er is vast iemand dood - om te vragen hoe ze een berichtje kan openen op haar mobiel; dochter Jantje zet een te hete strijkbout op mijn favoriete blouse, zoooo'n gat erin; poes Duif heeft gekotst op de vloer; de vaatwasser kreunt als een gek en begeeft het; Stefan zit met z'n kop in z'n mindfullness boek mega irritant kalm te zijn; rijdt de vuilniswagen net weg als ik de vuilnisbak buiten wil zetten; staat er bij het benzinestation een rij van hier naar Tokio; prijst de kassadame de chocoladerepen zo zielig aan, dat ik er tien koop en er vier opeet; is er weer een wegomlegging; kom ik een half uur te laat op mijn werk; sta ik in de lift te kokhalzen omdat m'n baas met z'n gore aftershave mij dat half uurtje vergeeft als ik een kopje koffie voor hem haal…

Ik heb TACHTIGDUIZEND AVOCADO'S bij me. Ze brengen je hormonen weer in balans. Hoeveel van die krengen moet je in vredesnaam eten?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten