donderdag 29 mei 2014

Wie doet het niet? Op zoek gaan naar je allereerste vriendje.


Stefan was gisteravond niet thuis, zat ik een beetje te hangen op de bank. 
Plaatje op van Prince 'I would die 4 U', wijntje erbij. 
Had ik toch ineens onwijze zin in Tonnie. 
Mijn allereerste vriendje. Uren zoenen in het fietsenhok. Als ik mijn ogen
sloot rook ik hem weer.
Hoe zou het toch met hem zijn? Eventjes scrollen op internet.
Daar was ie dan die Prince.

OMG.

30 Kilo zwaarder, kaal, bril, vier kinderen, getrouwd met ene Hanny en
eigenaar van 'Het Sleutelparadijs' in Terneuzen met een Pekinees op de arm.

Heeeeel snel die computer uit gedaan en Stefan gebeld.
'Ik heb zo'n zin om te zoenen', zei ik. 'Ik spring nu in de auto', antwoordde die schat.

Kijk daar heb je meer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten