donderdag 19 juni 2014

Focus op de Vlam.


Ik heb heel vaak last van het CVS: Computer Vision Syndrome…
oftewel 'brandende computerogen', omdat ik alles twee keer moet lezen
anders onthoud ik het niet.
Daarom doe ik tussendoor vaak een korte meditatie achter mijn bureau.

De 'Focus op de vlam.'

Dat gaat als volgt: steek een kaars aan, focus je op de vlam en laat al je
gedachten los en ontspan.

Maar vandaag zat ik zo te focussen dat er een paar memo's in de fik vlogen,
het brandalarm afging, er PANIEK in de tent was, mijn baas ontzettend boos
werd…

MAAR…

toen kwam er toch een LEKKERE VLAM mijn kamer binnenrennen.
'Valt hier nog wat te blussen?'

En toen kreeg ik me toch een opvlieger. 'Eh… nou ik zou wel een
glaasje water lusten,' zei ik.

Het werd al met al reuze gezellig en zo had ik toch nog een fijne middag.

Morgen ga ik weer wat in de fik steken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten