zaterdag 12 april 2014

(video) TIP: sexy, adembenemend (onder)goed.



Dames, zijn jullie dat afvallen ook weleens flink zat?
Nou ik wel.

Ik heb altijd geroepen: 'neeee, geen corrigerend ondergoed. Zo'n immense
condoom is niks voor mij.'…
Maar dat blauwe jurkje staat toch stukken leuker met.

Het aantrekken is een martelgang, maar dan heb je ook wat.
Vind je niet?

(Ze moeten er alleen wel een zuurstoftank bij leveren, want op het feestje
van afgelopen zaterdag moest ik om het kwartier naar buiten om adem te halen.
Maar dat is bijzaak, want ik had onwijze sjans.)

Ik demonstreer 'het sexy goedje' even in het
filmpje zodat jullie niet denken dat ik het heb gephotoshopt.

Draag jij het weleens? Als je tips hebt hoor ik het graag, hoor.

4 opmerkingen:


  1. En nu pas neerzetten dat het bedacht en gespeeld is. Jullie maken van de vrouw in de overgang een lachertje! Schandalig wat schreef je nou eerder? Wij vrouwen moeten ons verbinden? En dan trap je willens en wetens op vrouwenharten. Wees er maar trots op. Ik wens niet gauw iemand ernstige psychische overgangsverschijnselen toe maar jullie wel! Kijken of jullie het dan nog zo hilarisch vinden en alles met een knipoog kunnen benaderen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste anoniem,

      Het is helemaal niet erg om de overgang af en toe met een knipoog te benaderen. Zelf vind ik de overgang (waar ik inmiddels al 6 jaar mee stoei) ook geen pretje, maar als we af en toe niet even om onszelf kunnen lachen wordt het inderdaad een echt drama. Ondanks deze (gelukkig tijdelijke) onoverkomelijke fase valt er natuurlijk zat te genieten in het leven. Ik vind het juist een verademing dat het verschijnsel overgang een keer uit de taboesfeer raakt! En wat mij betreft dan liever met een beetje humor (ook dat zorgt voor verbinding namelijk!), want dat maakt het juist allemaal een stuk beter te dragen.

      Dus Monique, mooi initiatief en goed dat je dit onderwerp onder de aandacht brengt, Per slot van rekening krijgen (of hebben) we er allemaal mee te maken. Ik volg je!

      Hartelijke groet,
      Patty



      Verwijderen
    2. Dank je wel, Patty. Ik snap best dat het heel gevoelig ligt en dat sommige vrouwen het heel zwaar hebben, maar ik kies ervoor het met humor te benaderen. Humor kan heel helend werken. Leuk dat je me blijft volgen. Welkom! Groetjes van Monique

      Verwijderen
  2. O, ik zie nu Patty, dat jij ook een site hebt. Leuk… ga ik jou ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen