dinsdag 4 november 2014

Om 9 uur springlevend. Om 10 uur helemaal gesloopt.


Ik had vandaag even een dagje voor mezelf. 

Om 9 uur: zonnegroet, trainen bekkenbodemspieren, stretching. 
Om 10 uur: oilpulling. 
Om 11 uur: epileren wenkbrauwen. 
Om 12 uur: benen harsen.
Om 13 uur: haar verven.
Om 14 uur: gezichtsmassage.
Om 15 uur: masker.
Om 16 uur: totalbody scrub.
Om 17 uur: make-uppen. 
Om 18 uur: sexy jurkje aan.
Om 19 uur: naar ‘De Drie Haantjes’ met vriendinnen mannen kijken. 

Was het plan. 

Maar om 10 uur kwam ik erachter dat de olie op was. Gauw op de fiets naar de supermarkt, kreeg ik me toch een wegtrekker, even een tukkie gedaan op de aanbieding van de week, word ik om half vijf pas wakker… 

Ik zie eruit als een dweil. Dat red ik nooit meer. 

Dag ‘Drie Haantjes’, dag mannen, dag Dag. 

Ik ga mijn bed weer in.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten